Junior Buźki – nowe przekąski od Lajkonika

Nowości

Junior Buźki – nowe przekąski od Lajkonika

Uśmiech, zdziwienie, mrugnięcie okiem, albo całus – to tylko wybrane emotikony, które zna dziś każdy z nas. Dzięki Lajkonikowi można je teraz nie tylko wysyłać za pośrednictwem komunikatorów, ale też… zjeść. Junior Buźki, czyli nowe przekąski to 11 popularnych emotikon i legendarna postać Lajkonika,    w dwóch rodzajach opakowań.

Lajkonik jest numerem jeden w kategorii Słone Pieczywo, ma tam aż 43,4%[1] udziałów wartościowych. Jest też w tym kontekście najbardziej rozpoznawalną marką[2]. Konsumenci cenią Lajkonika za jakość i ofertę skierowaną do całej rodziny. Marka jest ekspertem od słonych przekąsek, nieustannie się rozwija               i rozszerza swoje portfolio – zarówno produktów Lajkonik, jak i Lajkonik Junior. Te ostatnie funkcjonują na rynku już od 13 lat. Ich wyróżniki to: subtelny słono-słodki smak, delikatna tekstura oraz atrakcyjne kształty.  I właśnie takie są przekąski Junior Buźki, najnowszy produkt Lajkonika.

Krakersy to segment z ogromnym potencjałem. Ich spożycie rośnie z roku na rok. Jako lider w kategorii słonego pieczywa dostrzegamy to i odpowiadając na potrzeby konsumentów, regularnie wprowadzamy nowe produkty. Junior Buźki, to nasza najnowsza propozycja – zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. To nie tylko doskonały delikatny słodko-słony smak, ale też wyjątkowa forma. Kupujący znajdą w paczkach przekąski z aż 11 różnymi wzorami, które odpowiadają popularnym emotikonom, a także wzór legendarnego Lajkonika   – mówi Joanna Sterna, Senior Brand Manager marki Lajkonik.

Produkt powstał na licencji marki emoji®, która jest obecnie jednym z najpopularniejszych i najbardziej dynamicznie rozwijających się brandów. Konsumenci uwielbiają emotikony i uznają je za uniwersalny język wyrażania emocji – zarówno wśród dużych i małych.

Produkt dostępny jest w dwóch różnych opakowaniach, w gramaturze 90 g.

[1] *Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), udziały w sprzedaży wartościowej, w okresie skumulowanym 04.2021 – 03.2022, kategoria: Salty Snacks

[2] *IQS, Badanie CAWI (Computer-Assisted Web Interview) przeprowadzone w dniach 12-18.04.2021 dla Lajkonik  na ogólnopolskiej próbie N=1500 Polaków w wieku 15-54 lata, konsumentów słonych przekąsek

Przeczytaj także: Poziom sprzedaży detalicznej wyższy niż w ubiegłym roku