„Poradnik Handlowca”: Jak wasza firma reaguje na aktualne trendy konsumenckie w kategorii wódek, czy powodują one zmianę oferty produktowej?
Joanna Gemza: Rynek napojów alkoholowych zmienia się pod wpływem trzech kluczowych trendów konsumenckich. Konsumenci szukają produktów wyższej jakości, kojarzonych z wyższą wartością, co przekłada się na premiumizację kategorii. Zauważalny jest też silny trend innowacyjny, wynikający z otwartości konsumentów na nowości i próbowanie nowych smaków. Na rynek silnie oddziałuje też trend określany jako value for money, czyli poszukiwanie najlepszej ceny w stosunku do wartości produktu. MV Poland, by zaspokoić gusta konsumentów, podąża za tymi trendami. Wprowadziliśmy do swojego portfolio bardzo innowacyjną polską wódkę z kategorii Premium, U’Luvka, która zadziwia swoją formą i smakiem. Jeśli chodzi o niespotykane smaki, w najbliższym czasie na półkach pojawi się wódka o smaku konopi indyjskich, Ozone Crispy Hemp, w bardzo przystępnej dla konsumenta cenie popartej jakością. Z okazji 110 rocznicy istnienia naszej fabryki, wprowadziliśmy bardzo innowacyjny design wódki Stumbras z 110 różnymi wizerunkami natury. To tylko nieliczne zmiany w naszym jakże ciekawym portfolio, które podążają za konsumenckimi trendami.