Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE POLSKA

Wywiady

Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE POLSKA

02 października 2017

„Poradnik Handlowca”: W tym roku mija 25 lat od założenia TEEKANNE POLSKA. Jak z tej perspektywy oceniacie swoje dokonania na polskim rynku? Co udało się osiągnąć, jakie cele stoją przed firmą na kolejne lata?

Joanna Fijałkowska: Od założenia TEEKANNE POLSKA w Krakowie minęło już 25 obfitych w sukcesy lat. To czas rozwoju firmy i wzmocnienia produkcji. Udało nam się stworzyć oryginalne, herbaciane kompozycje, które dostarczały Polakom niezapomnianych wrażeń smakowych. W tym momencie kontynuujemy wypracowane przez lata dobre praktyki, nadal rozwijając się na rynku. Nie bez powodu na miejsce nowej siedziby został wybrany teren Wielickiej Strefy Aktywności Gospodarczej. Atrakcyjne pod względem komunikacyjnym położenie zapewni sprawną realizację dystrybucji. To właśnie z Małopolski są eksportowane produkty do pozostałych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Znacznie większa powierzchnia użytkowa i magazynowa pozwala na lepszą organizację stanowisk pracy oraz daje możliwość zwiększenia parku maszynowego w przyszłości.

Które rodzaje herbat mają obecnie największy potencjał rozwoju? W jakim stopniu znajduje to odbicie w portfolio TEEKANNE POLSKA?

W asortymencie TEEKANNE POLSKA mieści się wiele rodzajów herbat, ponad 120 produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach w Polsce, jak również w wielu krajach europejskich. Uznanie konsumentów zdobyły herbaty zielone i czarne, w szczególności TEEKANNE Earl Grey oraz TEEKANNE Zen Chai, lubiane za przyjemny smak i aromat. Wiosną i latem popularnością cieszą się herbatki owocowe, które często są przyrządzane na zimno i chłodzą podczas upałów. Zimowy czas umilają herbatki o przyjemnych aromatach, takich jak TEEKANNE Winter Time i Magic Moments, czyli mieszanki dojrzałych owoców, rumu i cynamonu. Bez względu na porę roku, popularnym produktem jest także TEEKANNE LOVE, w której smak granatu łączy się z innymi owocami. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, pracujemy nad nowymi kompozycjami smakowymi i rozszerzamy gamę produktów. Nowością są herbatki z aromatycznej, owocowej linii, czyli TEEKANNE „Desire” oraz „Passion”, które razem ze smakiem TEEKANNE „Love” tworzą uwodzicielski zestaw.

Które z wprowadzonych przez Was na rynek w ostatnim okresie nowości są postrzegane przez konsumentów jako innowacyjne?

Konsumenci oprócz wyboru sprawdzonych smaków, są również otwarci na nowe propozycje. Z myślą o pasjonatach wyszukanego charakteru herbat powstała znakomita seria TEEKANNE Limited Edition, którą tworzą owocowe herbatki: Passion, Love oraz Desire. Jest to jedna z pierwszych linii herbatek „emocjonalnych”, której wyjątkowość polega na odwołaniu się do pozytywnych emocji. TEEKANNE „Desire” to zniewalająca herbatka owocowa, niesamowite połączenie doznań smakowych z niebiańską symfonią aromatów. TEEKANNE „Passion” jest herbatką o uwodzicielskim zapachu, który przywołuje egzotyczne marzenia, a wykwintny smak owocu marakui wywołuje dreszczyk zachwytu na kubkach smakowych. Z kolei herbatka TEEKANNE „Love” to prawdziwa pokusa, w której smak granatu łączy się z przepysznymi owocami. Wszystkie trzy wyjątkowe mieszanki od TEEKANNE zostały stworzone z myślą o pasjonatach wspaniałego smaku. Warto ulec pokusie i dać się im uwieść, by móc delektować się wykwintnymi chwilami.

Dziękujemy za rozmowę.