Jesienna odsłona kampanii makaronu Lubella Jajeczna

Producenci

Jesienna odsłona kampanii makaronu Lubella Jajeczna

06 listopada 2020

  • #Lubella

2 listopada ruszyła nowa kampania promocyjna makaronu Lubella Jajeczna. Marka w nowej odsłonie będzie obecna  zarówno w telewizji, jak i na nośnikach outdoorowych.

W nowej  kampanii marka odsłania swoje najlepsze atuty. Jej bohaterką jest Pani Barbara, gospodyni domowa, która co niedzielę, chcąc sprawić radość rodzinie, przygotowuje rosół. A jak rosół, to tylko z pysznym makaronem. Bohaterka spotu kiedyś sama robiła makaron, ale teraz już nie musi, ponieważ wybrała Lubellę Jajeczną – makaron, który w składzie ma 5 jaj. Lubella Jajeczna smakuje jak makaron robiony w domu, a to sprawia, że jest idealnym wyborem do tradycyjnego rosołu.

Nową reklamę Lubelli Jajecznej będzie można zobaczyć w telewizji. Dodatkowo marka będzie obecna z billboardem sponsorskim przy najpopularniejszych polskich serialach – „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Kolejnym elementem kampanii jest outdoor. Lubellę można będzie zobaczyć na  kilkuset nośnikach w całym kraju.

Spoty do obejrzenia:

Lubella Jajeczna 15s https://youtu.be/tVpQVUYxp1g

Lubella Jajeczna – 30s https://youtu.be/oY3qQ7TtmvU