10 sierpnia ruszyła telewizyjna kampania Śniadaniowej – margaryny do smarowania pieczywa produkowanej przez Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Śniadaniowa – teraz także na drugie śniadanie” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, o wyjątkowym smaku, który jest niezbędnym składnikiem kanapki podczas pierwszego i drugiego śniadania.
Działania reklamowe zostały zaplanowane na dwa miesiące – od 10 sierpnia do 10 października.15-sekundowe spoty telewizyjne ze Śniadaniową pojawiają się w Polsacie, TVP, TVN, TVN 7 i stacjach tematycznych.
– Od marca tego roku promujemy drugie śniadania dzięki kampanii Jem Drugie Śniadanie, której jesteśmy sponsorem. Jej celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach
i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia tych posiłków. Zależy nam, by nasi rodacy, zwłaszcza w okresie powrotu ich pociech do szkoły, pamiętali o konieczności regularnego, zdrowego odżywiania. – mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji w firmie „Bielmar”.
Spółka z Bielska-Białej zaangażowała się w kampanię Jem Drugie Śniadanie jednocześnie wspierając akcję Pajacyk, której logo także znalazło się na opakowaniach produktów Śniadaniowa Klasyczna i Śniadaniowa z Masłem. Dzięki wsparciu firmy około kilkanaście tysięcy posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce.