JBB Bałdyga startuje z kampanią „Smakuje w całej Polsce”

Producenci

JBB Bałdyga startuje z kampanią „Smakuje w całej Polsce”

06 kwietnia 2022

Pod koniec marca JBB Bałdyga, jedna z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce, startuje z ogólnopolską kampanią marketingową 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Potrwa przez najbliższe miesiące obejmując okres Świąt Wielkanocnych oraz sezon grillowy.

Kampania 360 stopni swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są na billboardach sponsorskich w największych stacjach radiowych oraz telewizyjnych w kraju oraz aktywacjach i działaniach promocyjnych w mediach społecznościowych oraz w digitalu. Dodatkowo, działania te otrzymają silne wsparcie PR-owe oraz trade marketingowe przez cały czas trwania kampanii.

Pod hasłem „Smakuje w całej Polsce” pokazujemy rozwój marki JBB – jej najważniejszą zaletę jaką jest smak oraz ogólnopolski zasięg. Jednocześnie naszym celem jest wskazanie przewag konkurencyjnych tj. innowacyjności, bezpieczeństwa produkcji oraz gwarancję jakości – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Autorami spotu telewizyjnego jest Plej – brand experience agency. Zakupu mediów JBB dokonało we własnym zakresie.

JBB Bałdyga to polska, rodzinna firma, obecna na rynku już 30 lat. W tym czasie powstało jedno z największych, najbardziej innowacyjnych i najbezpieczniejszych przedsiębiorstw w branży mięsnej w Polsce. Do najbardziej znanych jego marek należą: JBB Bałdyga, Masarnia u Józefa, Polanki oraz JBB Bałdyga – Dobre mięso.