„Poradnik Handlowca”: Jakie jest znaczenie intensywnego wsparcia reklamowego w przypadku tak znanych marek, jak Almette? W jaki sposób staracie się dotrzeć ze swoim przekazem do potencjalnych klientów?
Jacek Wyrzykiewicz: Właśnie wystartowała silna wielopłaszczyznowa kampania reklamowa puszystych serów twarogowych Almette w ramach nowej platformy komunikacyjnej. Intensywne wsparcie będzie prowadzone w kilku mediach równolegle. Ogólnopolska kampania potrwa do końca grudnia br. i obejmie TV, kino, outdoor, internet, prasę, działania PR i punkty sprzedaży. Kampanię zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. W kinach kampania będzie realizowana przy hitach sezonu, w dwóch sieciach multipleksów: Multikino, Cinema City. Kampania obejmie także ponad 1000 nośników outdoor, w tym 400 billboardów i 600 citylightów. Aktywności obejmą największe portale internetowe, Facebook, social media, urządzenia mobilne i premierę nowej strony WWW. Czołowi blogerzy kulinarni będą promować Almette w sieci poprzez konkursy kulinarne dla internautów. Nowa reklama pojawi się w prasie, we wszystkich magazynach handlowych oraz w najbardziej poczytnych magazynach kobiecych i kulinarnych. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS.