Izotoniki z logiem  PZPN-u nie tylko w butelkach!

Nowości

Izotoniki z logiem PZPN-u nie tylko w butelkach!

25 stycznia 2017

Napoje izotoniczne od lat kojarzą nam się przede wszystkim z butelką, co oczywiście jest bardzo wygodnym rozwiązaniem podczas treningów, gdzie potrzebujemy odpowiedniego nawodnienia. Zdarza się jednak, że czasem chcemy sięgnąć po mniejsze ilości płynów, które również szybko uzupełnią utraconą wodę i energię. Dlatego też marka OSHEE w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej wprowadziła napoje izotoniczne sygnowane logotypem PZPN-u, zarówno w butelkach jak i w puszkach!

Napoje izotoniczne występują w dwóch wariantach smakowych: Multifruit oraz Orange. Pierwszy z nich dostępny jest w puszkach o pojemnościach 315 ml oraz 3 rozmiarach butelki: 0,5l i 0,75l, 1l, a w przypadku smaku Orange tylko w puszce. Designerska przeźroczysta puszka, z logotypem PZPN-u mieści więcej napoju niż standardowe i jest idealna dla tych, którzy poszukują optymalnych rozwiązań.

Izotoniki, to najpopularniejsza grupa napojów dla osób aktywnych. Charakteryzuje je stężenie stałych składników, które jest identyczne do stężenia płynów ustrojowych człowieka. Oznacza to, że substancje zawarte w tych napojach swobodnie przenikają do krwiobiegu, co gwarantuje szybkie nawodnienie i jednocześnie dostarczenie niezbędnych witamin i składników mineralnych przyspieszających regenerację po wysiłku. Izotoniki zalecane są przy np. długim treningu, w czasie którego potrzebujemy zarówno szybkiego zastrzyku energii do dalszej pracy, jak i uzupełnienia utraconej wody.

„Podczas intensywnego wysiłku fizycznego organizm traci nie tylko wodę, ale również ważne dla zdrowia witaminy, węglowodany i elektrolity. Dlatego tak ważne dla sportowców są napoje izotoniczne, które szybko przywracają optymalne nawodnienie zapewniając przy tym szybki wzrost energii i wytrzymałości” informuje dietetyk, Justyna Marszałkowska – Jakubik.  

W październiku ubiegłego roku firma OSHEE została oficjalnym partnerem PZPN. W ramach współpracy partner wprowadził na rynek nowe napoje izotoniczne dedykowane i sygnowane logotypem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Marka OSHEE jest obecnie liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce i to właśnie taki produkt zdecydowała się zadedykować współpracy.