IV edycja Forum A-BRAND w sektorze FMCG, która odbędzie się w dniach 19 – 20 listopada w Warszawie to spotkanie top-managerów odpowiedzialnych za marketing i wsparcie sprzedaży A-BRANDów w 500 największych firmach FMCG w Polsce. Poradnik Handlowca jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Forum stanowi znakomitą okazję do inspiracji oraz przeglądu skutecznych strategii komunikacji z konsumentem, które prowadzą do wzmocnienia BRANDów i wzrostu ich sprzedaży, mimo że powierzchnia na półce stale się zmniejsza na rzecz marek własnych.
Podczas zbliżającej się edycji swoim doświadczeniem podzielą się praktycy m.in.: Agros-Nova, Grupy Żywiec, Hoop Polska, Tarczyński, Zakładów Tłuszczowych Kruszwica, Velvet Care, Carlsberg Polska, Colian, Coca-Cola HBC Polska. Szczegóły agendy: www.forum-a-brand.com/program
To jedyne w Polsce spotkanie, gdzie będziemy mówić tylko o najlepszych markach FMCG! Wygrajmy starcie o serca, umysły i … półkę!