Nowoczesny koncept, wprowadzenie usługi drive oraz nowa forma komunikacji to zmiany, jakie czekają klientów sieci Intermarché w nadchodzących miesiącach. Sieć zamierza odnowić swój wizerunek zgodnie z trendami panującymi na rynku i wśród konsumentów i dzięki temu powiększyć grono robiących zakupy w sklepach tej marki.
– Wyznacznikiem zmian, jakie zachodzą w naszej sieci jest nowy koncept sklepu, e-commerce oraz nowy charakter komunikacji z klientami – mówi Krzysztof Waligórski, Prezes sieci Intermarché w Polsce. Odpowiadając na potrzeby konsumentów wprowadzamy zmiany, które sprawią, że zakupy w Intermarché staną się dla nich łatwiejsze i przyjemniejsze. Zamierzamy przy tym w pełni wyeksponować wyróżniki sieci Intermarché, do których bezsprzecznie należą świeże, przygotowywane w miejscu sprzedaży produkty, takie jak pieczywo i wyroby mięsne. Dzięki nowemu konceptowi będziemy z pewnością także o krok przed konkurencją.
Nowy koncept w fazie testów
W odpowiedzi na zmieniające się trendy, sieć Intermarché rozpoczęła na początku marca w Poznaniu, testy nowego konceptu supermarketu – Intermarché Super. Charakterystyką konceptu będzie przyjazna klientowi aranżacja sklepu, nowoczesny design wnętrza i eskpozycja produktów oraz dedykowane strefy produktowe. W jego ramach dostępna będzie bogatsza oferta produktowa, dostosowana do charakterystyki poszczególnych regionów oraz otoczenia supermarketów. Na sklepowych półkach znajdzie się większa ilość produktów świeżych, regionalnych i lokalnych, lada z wędlinami z własnej wędzarni oraz mięsem z rozbioru na miejscu czy rozbudowana oferta dań gotowych. Ponadto w nowym formacie zastosowane zostaną nowoczesne rozwiązania proekologiczne. Większość mebli chłodniczych i mroźniczych będzie zamknięta drzwiami lub pokrywami, a wewnątrz urządzeń znajdą się wentylatory energooszczędne i elektroniczne sterowanie. Wprowadzone zostaną również rozwiązania takie jak oświetlenie LED oraz zmiany pozwalające na zredukowanie emisji CO2. Pierwsze supermarkety zaprojektowane według nowego konceptu powstaną w 2015 r., a te już istniejące zostaną zaadaptowane do nowego formatu do końca 2018 r.
Odpowiedź na potrzeby nowego typu konsumenta
Konsumenta XXI wieku cechuje duża aktywność w świecie on-line, który zapewnia mu oszczędność czasu oraz komfort zakupów. Odpowiadając na te potrzeby sieć Intermarché rozpoczyna testy modelu Drive. Test rozpocznie się w drugiej połowie maja w Poznaniu przy supermarkecie Intermarché. Do dyspozycji klientów przygotowane będą dwa stanowiska. Klient będzie miał możliwość zamówienia towaru przez Internet (na stronie drive.intermarche.pl) oraz odbioru zapakowanych produktów we wskazanej placówce Intermarché. Gama Le Drive liczyć będzie około 7 tys. referencji oferowanych w cenach sklepów stacjonarnych. Klienci będą mogli skorzystać z różnych form płatności. Do końca roku test zostanie przeprowadzony łącznie w 5 placówkach handlowych.
Wysoką jakość i świeżość produktów Intermarché potwierdza światowej klasy kucharz
”Sami przygotowujemy to, co sprzedajemy” to główne hasło Atelier Intermarché, którego Ambasadorem został Michel Roth światowej sławy kucharz. Były szef kuchni paryskiego hotelu Ritz własnym autorytetem gwarantować będzie jakość oferowanych przez Intermarché produktów. Kulinarny mistrz wziął udział w kampanii reklamowej, w ramach której odkryte zostaną wyróżniki sieci Intermarché. Pierwszy etap kampanii zaplanowany został do końca tego roku. Atelier Intermarché to jednocześnie kulinarny projekt sieci, który jest odpowiedzią na chęć eksperymentowania i zabawy gotowaniem, które coraz widoczniej ujawniają się w kuchniach polskich domów.