Wraz z początkiem czerwca br. Bogdan Gałuszka, specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego, objął stanowisko Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels.
Intermarché nieustannie rozszerza asortyment produktów marek własnych. Obecnie w swoim portfolio posiada blisko 1500 produktów, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki czystości czy detergenty, aż po urządzenia i akcesoria gospodarstwa domowego. Sieć ma ambicję osiągnięcia 20% udziału private labels w sprzedaży w perspektywie najbliższych kilku lat. Będzie to możliwe dzięki takim decyzjom jak niedawne wprowadzenie marki własnej czy wzmocnienie zespołu Intermarché o nowego Dyrektora Działu Marek Własnych, Bogdana Gałuszkę, posiadającego wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu marek własnych największych sieci handlu detalicznego w Polsce.
Nowy Dyrektor Działu Marek Własnych w Intermarché
Bogdan Gałuszka działa w branży od ponad 25 lat. W Jeronimo Martins Polska, jako Kierownik ds. Jakości, Kontroli i Sprzedaży odpowiadał za rozwój produktów marek własnych w sklepach sieci Biedronka. W Lidlu pełnił funkcję Dyrektora Zakupów i Członka Zarządu oraz budował struktury firmy w Polsce i innych krajach Europy Wschodniej. Co więcej, był odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw oraz zarządzanie Działem Handlowym, a także stworzenie i realizację zasad zarządzania kategoriami asortymentowymi. W sieci POLOmarket zajmował analogiczne stanowiska i odpowiadał m. in. za wdrożenie zasad zarządzania kategoriami produktów (ang. category management) czy strategię dla produktów marek własnych.
W Intermarché będzie odpowiedzialny na efektywną realizację strategii sieci w obszarze marek własnych, wdrożenie nowej architektury marek parasolowych i intensywne rozwijanie tej grupy produktów, by jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby i oczekiwania klientów w całej Polsce.
– Objęcie stanowiska Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché to dla mnie duże, ekscytujące wyzwanie. Jestem przekonany, że dotychczasowe, 25-letnie doświadczenie zawodowe pozwoli mi sprawdzić się w nowej roli i konsekwentnie, wspólnie z moim zespołem, realizować przyjętą strategię w zakresie marek własnych – mówi Bogdan Gałuszka, Dyrektor Działu Marek Własnych w Intermarché.
źródło: Intermarche
Oprac.: Klaudia Walkowiak