Sieć Intermarché wzbogaciła asortyment o linie przyjaznych środowisku produktów higienicznych, pielęgnacyjnych, a także chemii piorącej i czyszczącej. Produkty z tych kategorii są pierwszymi w Polsce sygnowanymi własną marką w tym segmencie rynku.
Nowe produkty oferowane przez supermarkety Intermarché dzielą się na dwie grupy: Eco i Bio. Ta pierwsza obejmuje przyjazne środowisku produkty chemii piorącej i czyszczącej. Są one w wysokim stopniu biodegradowalne lub umożliwiają oszczędność energii i wody. Produkowane są w systemie zrównoważonym pod względem ekologicznym oraz społecznym, uwzględniającym ochronę lasów. Produkty te sygnowane są europejskim znakiem ekologicznym Ecolabel.
Z kolei linia Bio obejmuje produkty kosmetyczne i higieniczne oraz artykuły pielęgnacyjne dla niemowląt i dzieci. Składniki produktów tej linii w co najmniej 95% pochodzą z rolnictwa ekologicznego. Co więcej, nie zawierają w sobie szeregu komponentów takich jak substancje z roślin genetycznie modyfikowanych czy sztuczne substancje zapachowe. Opakowania obu linii produktów ulegają biodegradacji lub nadają się do recyklingu.
– Prowadząc codzienną działalność nieustannie zachęcamy naszych klientów do wspólnego dbania o środowisko. Niedawno informowaliśmy o uruchomieniu stacji do ładowania pojazdów elektrycznych przy naszym sklepie w Świnoujściu, natomiast dziś możemy pochwalić się pierwszymi w Polsce liniami produktów Eco i Bio dostępnymi pod marką własną. Wprowadzenie do oferty supermarketów Intermarché nowych artykułów wpisuje się w naszą politykę dbałości o środowisko i zachęca klientów do zwracania uwagi na kwestie związane z ekologią – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.