W tym roku – od stycznia do września – w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”, przebadanych zostało 2931 kobiet. Regularne badania są podstawą utrzymania zdrowia, dlatego Grupa Muszkieterów od 13 lat, przed wybranymi sklepami sieci Intermarché i Bricomarché, prowadzi akcję, mającą na celu zwiększanie świadomości w zakresie profilaktyki nowotworów piersi.
Nowotwór piersi to przykład choroby o której, pomimo trwającej pandemii COVID-19, nie powinniśmy zapominać. Zwłaszcza w październiku, który od 35 lat jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi.
Przez 9 pierwszych miesięcy tego roku mammobusy odwiedziły 32 polskie miasta w czterech województwach: dolnośląskim, lubuskim, wielkopolskim oraz zachodniopomorskim. Ze względu na pandemię COVID-19 badania zostały zawieszone w drugim kwartale bieżącego roku. Kampania „Muszkieterowie dla Polek” jest skierowana do kobiet w przedziale wiekowym od 50 do 69 lat, które znajdują się w grupie największego ryzyka. „Muszkieterowie dla Polek” to jedna z najdłużej prowadzonych przez Grupę akcji społecznych.