Firmowy portal myCHEP™, firmy CHEP, oferującej specjalistyczne rozwiązania dla łańcuchów dostaw, zaprojektowano z myślą o potrzebach klientów współpracujących z tą firmą. Narzędzie umożliwia niezawodne, zrównoważone i wydajne funkcjonowanie łańcucha dostaw oraz efektywne wykorzystanie środowiska cyfrowego. W ciągu zaledwie jednego miesiąca – lutego – europejscy klienci zrealizowali ponad milion transferów za pośrednictwem myCHEP™. Portal myCHEP™ jest wdrażany etapami, tak aby klienci mieli czas na zebranie i przekazanie uwag i sugestii. Obsługa narzędzia jest bardzo prosta i umożliwia użytkownikom zarządzanie kontem z dowolnego miejsca, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Obecnie niemal 20 000 klientów CHEP w Europie korzysta z portalu myCHEP™, a zakończenie konwersji pozostałych europejskich klientów przewiduje się na połowę 2018 r. W najbliższych miesiącach zostaną udostępnione nowe funkcje dla klientów CHEP, np. okno dialogowe dla partnerów w łańcuchu dostaw, a także nowe opcje samoobsługi, które powiększą listę zalet tego cyfrowego rozwiązania. Portal działa nie tylko na komputerach, ale także na urządzeniach mobilnych i tabletach, co umożliwia zdalne administrowanie w trasie.