Inmedio i 1minute dołączą do Grupy Eurocash

Aktualności

Inmedio i 1minute dołączą do Grupy Eurocash

Zgodnie z podpisaną 10 czerwca br. umową przedwstępną, Eurocash nabędzie od HDS Polska 51% udziałów w spółce, która prowadzić będzie sieć sklepów Inmedio, liczącą obecnie ponad 410 placówek detalicznych zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Salony Inmedio oferują szeroki asortyment artykułów FMCG, od papierosów, prasy i książek po słodycze, napoje i artykuły impulsowe. W wybranych placówkach Inmedio dostępne są ponadto płatności za rachunki, przekazy pieniężne, a także usługi kurierskie.

Jednocześnie nowo powołana spółka zależna Eurocash – Eurocash Convenience – zawarła z HDS umowę franczyzową, pozwalającą na wykorzystanie znaku towarowego „1minute” do rozwoju sieci sklepów typu convenience, które łączą w sobie gastronomię i sprzedaż produktów FMCG w dogodnych lokalizacjach.

1minute to nowoczesne placówki o charakterystycznym wyposażeniu, układzie sklepu, sposobie reklamy i promocji. Oferują szeroki asortyment produktów, począwszy od artykułów spożywczych i napojów, alkoholu, pieczywa, towarów codziennego użytku (gazet, papierosów, baterii, art. higienicznych i chemicznych), poprzez nabiał, świeże kanapki i sałatki, dania gotowe, ciastka i lody, a kończąc na ciepłych daniach fast food oraz gorącej kawie i herbacie. Dodatkowo, w sklepach 1minute możliwe jest doładowanie kart pre-paid, korzystanie z usług Lotto czy opłacanie rachunków.

Dzięki umowie z HDS Polska Grupa Eurocash pozyskuje partnera posiadającego unikalne na rynku polskim know-how w zakresie prowadzenia sklepów typu convenience.

Finalizacja transakcji pomiędzy Eurocash oraz HDS Polska i Lagardère Services będzie uzależniona od spełnienia się warunków uzgodnionych w umowie przedwstępnej, w szczególności uzyskania przez Eurocash zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.