Ilona Kania, Specjalista ds. Marketingu handlowego, TBM Sp. z o.o.

Wywiady

Ilona Kania, Specjalista ds. Marketingu handlowego, TBM Sp. z o.o.

02 lutego 2016

„Poradnik Handlowca”: Odbiorcami waszych produktów są głównie dzieci i młodzież. To trudny i wymagający klient. Dzięki jakim działaniom TBM Sp. z o.o. ściąga uwagę tej grupy konsumentów na swoje wyroby?

Ilona Kania: Przede wszystkim poprzez stałą i aktywną współpracę z konsumentem oraz tworzenie portfolio dedykowanego dla danej grupy docelowej. Idealnym przykładem jest tutaj marka Tygryski, która dzięki fanpage’owi na Facebooku oraz stronie www.tygryski.pl utrzymuje stały kontakt z mamami, pyta o opinię lub prosi o podpowiedź odnośnie oczekiwań produktowych. Przykładem produktu stworzonego specjalnie dla tej grupy konsumentów są Batoniki musli Tygryski w trzech wersjach smakowych, które weszły do sprzedaży we wrześniu 2015 r. W odpowiedzi na głos mam szykujemy się również do in outu wyjątkowego produktu. O szczegółach poinformujemy już niebawem. Aby zaprosić do świata marki Tygryski jeszcze większą grupę konsumentów, na rok 2016 zaplanowaliśmy mnóstwo aktywności! Mowa tutaj m.in. o kampanii telewizyjnej w najpopularniejszych kanałach dziecięcych oraz konkursach z atrakcyjnymi nagrodami. Jak zawsze o wszystkich akcjach będziemy informować na bieżąco na naszych stronach i profilu, dzięki czemu mamy i ich Tygryski zawsze będą miały najświeższe informacje.