Wydarzenie odbędzie się 24-25 listopada w Warszawie w Sheraton Grand Warsaw. W tym roku Kongres zorganizowano w formule hybrydowej, czyli część spotkań odbędzie się online. „Poradnik Handlowca” objął patronat medialny nad wydarzeniem.
Podobnie jak w ubiegłym roku, wyróżnikiem III KND na tle innych imprez jest udział – w charakterze prelegentów – top managementu międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce, koncernów FMCG oraz firm technologicznych.
Tematyka bieżącej edycji KONGRESU będzie ogniskowała się m.in. wokół zagadnień takich, jak:
- Pandemia Covid-19 i jej wpływ na transformację ekosystemu handlu
- Otoczenie legislacyjne i gospodarcze
- Klient
- Trendy sprzedażowe
- Zielony Handel
- Cyfryzacja nowe technologie
- Rynek pracy
Kongres to miejsce wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania trwałych relacji z partnerami biznesowymi. Tradycyjnie już organizatorzy spodziewają się również obecności przedstawicieli polskiego rządu i administracji państwowej.
źródło: materiały organizatora