E.Leclerc po raz kolejny organizuje Targi Produktów Spożywczych. Będzie to już trzecia odsłona tego wydarzenia, podczas którego swój asortyment zaprezentuje 160 wystawców z całej Polski. Jednym z założeń przyświecających temu przedsięwzięciu jest wspieranie lokalnych producentów żywności. Targi odbędą się w dniach 20-21 września w hali EXPO XXI WARSZAWA. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie dostawców uczestnictwem w Targach. Podczas pierwszej edycji swoje produkty zaprezentowało 60 partnerów marki, rok później było ich 150, w tym roku będzie ich o 10 więcej.
– Tym, co szczególnie cieszy nas w kontekście Targów Produktów Spożywczych jest stały rozwój tego wydarzenia. Z każdą edycją obserwujemy wzrost zainteresowania Targami ze strony dostawców. Ich liczba, a przede wszystkim różnorodność prezentowanej oferty odpowiadają naszemu celowi, którym jest dostarczanie klientom E.Leclerc szerokiego wyboru produktów – mówi prezes E.Leclerc Polska Jean-Philippe Magré.
Targi Produktów Spożywczych, corocznie organizowane przez E.Leclerc, są dobrą okazją dla przedstawicieli sklepów do zapoznania się z propozycjami asortymentowymi dostawców współpracujących z marką. To dwudniowe wydarzenie dedykowane jest prezesom oraz dyrektorom sklepów, a także kupcom. Targi są szansą dla zarządzających sklepami do zapoznania się z ofertą lokalnych dostawców z różnych obszarów Polski i nawiązania relacji biznesowych. Są one także przestrzenią wymiany wiedzy na temat najnowszych trendów panujących w handlu.
W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa segmenty tematyczne. Pierwszego dnia odbędzie się prezentacja napojów oraz produktów spożywczych, natomiast dzień później uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z ofertą produktów świeżych i wyposażenia sklepu. Obu dniom targowym towarzyszyć będą wystąpienia eksperckie agencji badawczej Nielsen, dotyczące rozwoju rynku FMCG w Polsce oraz najnowszych trendów konsumenckich. Wśród tematów, które zostaną poruszone podczas tych prezentacji, znajdą się między innymi świadomość konsumencka, zdrowa żywność czy wzrost zainteresowania produktami lokalnych producentów.