I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Aktualności

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

18 listopada 2019 r. w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre odbył się I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. Organizatorem Kongresu była Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, której misją jest propagowanie rozwoju handlu i działania wizerunkowe na rzecz branży. Kongres stanowił prestiżowe wydarzenie, które skupiło w jednym miejscu kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. W Kongresie wzięło udział aż 16 międzynarodowych sieci handlowych, których prezesi, jako prelegenci, omawiali strategiczne kierunki działania na najbliższe lata. Udział najwyższego szczebla kadry zarządzającej był szansą na podzielenie się know-how, najlepszymi praktykami biznesowymi i określenie czynników sukcesu firm na polskim rynku. Podczas debaty poświęconej nowej generacji konsumenta, jego oczekiwaniom w dobie transformacji cyfrowej prelegenci odpowiadali na pytania, jak wykorzystać potencjał nowych technologii, aby odnieść sukces rynkowy i wzbogacić doświadczenia zakupowe konsumenta. Natomiast uczestnicy sesji równoległych skupili się nad problematyką innowacji produktowych i usługowych w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw. Integralną częścią wydarzenia była Strefa Kupców z udziałem kupców sieci, gotowych podjąć rozmowy na temat warunków współpracy. Podczas wieczornej Gali – Modern Retail Gala niezależna kapituła konkursowa pod przewodnictwem Prezes Renaty Juszkiewicz nagrodziła m.in. dostawców technologii, firmy producenckie, firmy ekologiczne i oferujące produkty lokalne, nowe podmioty oraz spółki i osoby, które przyczyniły się do rozwoju sektora handlu i dystrybucji w Polsce.