Hortex wprowadza zmiany – odświeża identyfikację wizualną, modyfikuje sposób komunikacji i poszerza ofertę produktową. Nowe elementy strategii mają na celu dostosowanie się do oczekiwań konsumentów oraz rynku.
Ewolucja a nie rewolucja w identyfikacji
Nowe logo Hortex to subtelna, lecz znacząca zmiana. Uproszczona typografia lepiej wpisuje się w nowoczesną estetykę. Kolorystyka typografii: czerwonego oraz zielonego, reprezentująca energię życia i pasje, pozostaje niezmienna. To przemyślana aktualizacja, która unowocześnia wizerunek, nie odcinając marki od jej historii.
„Rebranding Hortex to strategiczna decyzja, która pozwoli nam lepiej komunikować nasze wartości i odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów. Chcemy, aby każda grupa wiekowa znalazła coś dla siebie w naszej ofercie.” – mówi Urszula Bonecka, Dyrektor Marketingu Polski Ogród (Hortex).
Nowe opakowania
Rebranding Hortex to przede wszystkim, zmiana opakowań. Uproszczony układ informacji, wyraźne oznaczenia kategorii oraz nowoczesna grafika, która ma ułatwić znalezienie produktów na sklepowych półkach.
„Zmianie towarzyszy również ulepszenie receptur. Przy obecnym procesie rebrandingu, zdecydowaliśmy się na jeszcze lepsze dopracowanie naszych Dań gotowych.Zyskały głębszy smak, który jeszcze bardziej wzbogacił nasze doznania smakowe.” – mówi Monika Jagnieża, Junior Brand Manager marki Hortex
Na zdjęciu: Zespół Hortex wraz z przedstawicielami Agencji OpusB podczas sesji zdjęciowej do nowej kampanii POKOLENIA.
źródło: Hortex
oprac.: K. Walkowiak