Pierwszą firmą, która zdecydowała się wykorzystać siłę reklamową oraz marketingową śląskich klubów jest producent napoju Hoop Cola. – Jako znaczący producent napojów w Polsce, od lat wspieramy wiele komercyjnych i charytatywnych inicjatyw sportowych, a sam sport jest wpisany w DNA wielu naszych marek – szczególnie w wodę mineralną Arctic. Z tego też powodu rozpoczęcie współpracy ze zrzeszonymi klubami śląskimi, jest dla nas naturalnym i kolejnym krokiem ku zwiększaniu naszego zaangażowania w sport na Śląsku, a jednocześnie ważnym działaniem na rzecz wzrostu rozpoznawalności marki wód mineralnych ARCTIC. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści dla wszystkich stron – mówi Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska.
We wspólną inicjatywę zdecydowały się zaangażować największe śląskie kluby – Górnik Zabrze, Ruch Chorzów, Piast Gliwice, Podbeskidzie Bielsko-Biała, GKS Katowice, ROW Rybnik oraz GKS Tychy. Przygotowania trwały od dłuższego czasu, a teraz można zobaczyć pierwsze efekty tej pracy.