Hochland zwyciężył w konkursie Kreatura 2017

Aktualności

Hochland zwyciężył w konkursie Kreatura 2017

W tegorocznej edycji konkursu Kreatura, kampania „Język śląski czuje różnicę” przygotowana dla Hochland Polska, uznana została za najlepszy projekt w kategorii materiały promocyjne POS. W tym roku do konkursu zgłoszono 132 projekty. Ostatecznie jury przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień.

Wcześniej kampania Hochland Polska „Język śląski czuje różnicę” otrzymała nagrodę Golden Arrow w kategorii shopper marketing oraz Kamrat Ślōnskij Gŏdki, za działania na rzecz kultywowania i upowszechniania śląskiej mowy i kultury. W akcji „Język śląski czuje różnicę” reklamy wsparte swojsko brzmiącymi hasłami promują wśród Ślązaków sery topione Hochland. Kluczowy wkład w postaci sloganów reklamowych wniosło Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy Pro Loquela Silesiana. Kampania wystartowała w listopadzie 2016 r., a w czerwcu tego roku miała miejsce kolejna odsłona projektu Śląsk.

Tym razem w konkursie Kreatura 2017 wśród zwycięskich kreacji największą grupę stanowiły projekty zrealizowane dla marek z branży piwnej. Kreaturami nagrodzono 5 kampanii z tego sektora, z czego 3 zostały przygotowane dla marek Specjal i Królewskie należących do Grupy Żywiec SA. Uznanie jury w kategorii sektor FMCG zdobyły – The Lorenz Bahlsen Snack-World, Hochland Polska i Żywiec Zdrój. Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę “Porter Podbity Śliwką” zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo. Konkurs niezależnej kreacji Kreatura jest organizowany od 1996 r.