Gazeta Finansowa w sierpniu tego roku opublikowała zestawienie najlepiej zarabiających firm w najważniejszych sektorach przemysłu spożywczego, w tym przetwórstwa mlecznego, przemiału zbóż i produkcji makaronów, przetwórni owoców i warzyw oraz ranking wspólny. Hochland z przychodem 613 110 tys. zł za 2013 roku znalazł się na piątej pozycji w rankingu firm przetwórstwa mlecznego. Na wspólnej liście Liderów Rynku Spożywczego producenta serów sklasyfikowano na 22. miejscu.
Obecnie Hochland Polska obchodzi 20 lat obecności na rynku. Polska stanowi bardzo ważny rynek dla Grupy Hochland, która zainwestowała tu już 500 mln zł.
Hochland planuje utrzymać pozycję lidera w sektorze sera w Polsce oraz zapowiada dalsze rozszerzanie oferty produktowej.
Aktualnie polski oddział Hochland specjalizuje się w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach i kubeczkach), puszystych serów kremowych twarogowych (Almette), serów żółtych, pleśniowych i solankowych typu feta. W ramach nieustannie wprowadzanych innowacji produktowych Hochland jako pierwszy na rynku zaoferował takie kategorie, jak serki puszyste, pojedynczo pakowane sery topione w plastrach, sery topione w krążkach czy sery żółte w opakowaniu „otwórz/zamknij”.
Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland, Almette, Valbon czy Piato.