Akcja „Dwie godziny dla Rodziny” to kampania społeczna na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie obok siebie i jednocześnie jeden z głównych programów Fundacji Humanites, której misją jest świadomy, szczęśliwy i społecznie wrażliwy człowiek. Hochland od kilku lat aktywnie uczestniczy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”.
Wspierając rozwój jednostki i liderów wartości, fundacja Humanites wspiera rozwój społeczeństwa oraz jego transformację w obliczu globalnych trendów. Chce tworzyć takie środowisko w domu, pracy, w szkole, mediach, aby każdy człowiek miał przestrzeń do rozwoju swojego potencjału, w oparciu o poczucie własnej wartości, wewnętrzny kompas, miłość i wrażliwość społeczną. W wymiarze globalnym akcja przeciwdziała kryzysowi więzi, ma działanie profilaktyczne. Realizowana przez pracodawców na całym świecie jest symbolem integracji życia zawodowego i prywatnego w myśl hasła: „Mamy jedno życie w wielu rolach”.
– „Dwie Godziny dla Rodziny” to akcja, która pozwala zatrzymać się i zastanowić nad jakością relacji z najbliższymi, przyjrzeć sobie. Przeprowadzone badania pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem szczęścia i rozwoju. W 2019 r. nowa odsłona akcji, której finał zaplanoway jest na połowę maja, realizowana jest pod hasłem “Czym są małe/duże podróże?”. Pracownicy Hochland Polska z ogromnym zaangażowaniem wykonują postawione w ramach tegorocznej akcji zadania, bo przecież rodzina jest najważniejsza – tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz, PR & Markerting Services Manager w Hochland Polska.