Hochland – SERdeczny z natury

Kampanie

Hochland – SERdeczny z natury

13 sierpnia 2014

W lipcu Hochland wystartował z kampanią outdoorową SERdeczny z natury. Kampania OOH została zaplanowana przy użyciu dwóch form nośników reklamowych: tablic FL 18 (6x3m) oraz citylight’ów (1,2×1,8m) i jest realizowana na terenie takich miast jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź, Katowice (GOP), Wrocław, Szczecin, Trójmiasto oraz dodatkowo w Koszalinie i Słupsku.

Kampania promuje SERdeczne z natury sery żółte Hochland, bez konserwantów, które są pełnowartościowym źródłem wapnia, w dodatku dostępnym, prostym w użyciu i przede wszystkim pysznym! Wapń to jeden z najważniejszych pierwiastków, a jego odpowiednia ilość w diecie to niezbędny warunek zdrowych kości, prawidłowego wzrostu i pełnej harmonii organizmu. Jego niedobór to groźba ciągłego zmęczenia, wad kręgosłupa i osteoporozy. Z badań Instytutu Żywności i Żywienia wynika, że polskie dzieci spożywają go zdecydowanie za mało. Żeby zapewnić swojemu organizmowi odpowiednią dzienną dawkę wapnia, musielibyśmy wypić prawie litr mleka, zjeść prawie kilogram twarogu, albo…zjeść 4 plasterki sera żółtego Hochland!