Firma Hochland Polska zaplanowała nową promocję konsumencką z okazji zbliżającego się Mundialu w Brazylii. Idea promocyjna – „Ty też baw się dobrze podczas Mundialu” – idealnie wpisuje się w atmosferę Mundialu, a hasło – „Jeśli piłka przesłoniła mu oczy strzel focha i wyląduj w Brazylii” – w pełni oddaje sportowego ducha rywalizacji!
Promocja potrwa 2,5 miesiąca, wystartuje 12 maja i zakończy się 31 lipca br. W promocji wezmą udział sery topione Hochland w plastrach, krążkach, bloczkach, kubeczkach, a także Hochland Kanapkowy. Produkty objęte promocją na potrzeby akcji zostaną specjalnie oznakowane flashem promocyjnym.
W promocji będzie mógł wziąć udział każdy, kto kupi dwa produkty Hochland z oznaczeniem promocyjnym, zachowa paragon i wyśle dokończone zdanie: „Hochland. Wolę plażę niż piłkę, bo…” SMS-em lub wejdzie na www.jadedobrazylii.pl i zostawi zgłoszenie.
Codziennie komisja będzie wybierać 10 zwycięskich odpowiedzi, za które rozdane zostaną nagrody dnia – klapki Havaianas. Raz w tygodniu wybieranych będzie 5 zgłoszeń, które otrzymają nagrody średniego stopnia – bony o wartości 300 zł na zakupy w internetowym sklepie Zalando. Na koniec, ze wszystkich zgłoszeń zostanie wybrany 1 zwycięzca, który otrzyma wycieczkę dla 2 osób na tydzień do Rio de Janeiro!
Nowa Promocja Hochland będzie miała silne wsparcie reklamowe, co zwiększy jej efektywność. Równolegle planowane są: kampania w prasie, strona promocyjna www.jadedobrazylii.pl, kampania www – wsparcie online, flash promocyjny na opakowaniach i szereg materiałów POS.