Właśnie dobiegły końca prace nad „Kodeksem postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska”. To ważny dokument, w oparciu o który podejmowane są działania w zakresie odpowiedzialnej współpracy z dostawcami, klientami i partnerami handlowymi, prowadzonej z uwzględnieniem solidnych wartości korporacyjnych.
W Hochland Polska podjęto szereg działań służących temu, by prowadzić działalność w sposób etyczny oraz z poszanowaniem pracowników, społeczeństwa i środowiska naturalnego. Dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska traktuje jak część „rozszerzonego przedsiębiorstwa” i oczekuje w związku z tym spełnienia tych samych standardów z zakresu zrównoważonego rozwoju, które spełnia sam. Te standardy określono w “Kodeksie postępowania dla dostawców, klientów i partnerów Hochland Polska”. Dokument trafił do dystrybucji i jest aktualnie przekazywany zainteresowanym. Zasady Kodeksu postępowania znajdują odzwierciedlenie w procesie rozwoju, oceny i kwalifikacji wszystkich dostawców, klientów i partnerów handlowych.
„Bardzo ważnym elementem jest uczciwe prowadzenie biznesu, w tym najbardziej podstawowym znaczeniu tego słowa. Działanie zgodne z wartościami opłaca się. To może nie gotowa recepta na sukces, ale kształtowanie harmonijnej współpracy i zaangażowania ludzi, dając im satysfakcję z pracy, która zajmuje większą część życia. To w dłuższej perspektywie wzrost efektywności produkcji, lepsze zaspokojenie potrzeb klientów, a w rezultacie wzrost zysków i wartość dodana. Nie ma alternatywy dla etyki i moralności w cywilizowanym społeczeństwie, a wszystko inne jest po prostu złe, stąd decyzja o wprowadzeniu „Kodeksu postępowania dla dostawców, klientów i partnerów handlowych Hochland Polska”. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska