Hochland Polska – Ambasador Polskiego Sera

Producenci

Hochland Polska – Ambasador Polskiego Sera

W dniach 19-20 września, w Folwarku Łochów, odbył się Polski Kongres Serowarski, podczas którego Hochland Polska otrzymał nagrodę „Ambasadora Polskiego Sera”. Poza cyklem paneli i debat dotyczących mleczarstwa w dobie nowych wyzwań, szans i zagrożeń, wręczono również medale w plebiscytach „Good Cheese” i „Smakuje dzieciom” oraz przyznano tytuł  „Ekoinwestor w przemyśle spożywczym”. Tu także nie zabrakło najwyższych wyróżnień dla firmy Hochland Polska i produktów z jej szerokiej oferty.

Specjalistyczne prezentacje, ciekawe panele, gorące debaty oraz inspirujące rozmowy w kuluarach
– wszystko to sprawia, że Polski Kongres Serowarski to od lat jeden z najważniejszych branżowych eventów dotyczących techniki i technologii w przetwórstwie mleka. W tym roku poruszono m. in. kwestie mleczarstwa w kontekście zrównoważonego rozwoju oraz bieżących trendów na rynku serów i twarogów. Drugiego dnia kongresu odbyły się również Jesienne Warsztaty Serowarskie, a wydarzenie zwieńczyła uroczysta gala, podczas której wręczono wyróżnienia i medale.

Hochland na medal(e)!

– Podczas tegorocznej edycji Polskiego Kongresu Serowarskiego Hochland Polska otrzymał nagrodę „Ambasadora Polskiego Sera” za stworzenie kategorii puszystego serka, będącego odkryciem dla konsumentów oraz inspiracją dla konkurencji. Wyróżnienie w imieniu firmy odebrał Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu – Piotr Knauer. Jak podkreślił: „Na polskim rynku Hochland działa już od 27 lat, a do naszych zakładów w Węgrowie i Kaźmierzu mleko dostarczają polskie rodzinne gospodarstwa  z województw podlaskiego, lubelskiego i mazowieckiego. Jesteśmy dumni, mogąc produkować dla polskich konsumentów z polskich surowców”.

Hochland Polska triumfował także w konkursie „Ekoinwestor w przemyśle spożywczym”, którego celem jest wyróżnianie zakładów produkcyjnych promujących technologie przyjazne dla środowiska i dbających o przyszłość kolejnych pokoleń. Tę nagrodę odebrał Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

– Zrównoważony rozwój to nasza odpowiedzialność i stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. Naszym nadrzędnym celem jest zmniejszenie śladu węglowego i uzyskanie neutralności klimatycznej zakładów. Przyjęliśmy również „mapę drogową” dla w 100% recyklingowanych opakowań, a także w szczególny sposób pochylamy się nad dobrostanem zwierząt, ponieważ od niego zaczyna się i ilość i jakość mleka – mówi Wyrzykiewicz.

Ponadto firma zdobyła dwa medale w ramach plebiscytu „Good Cheese”, czyli konkursu dedykowanego producentom komercyjnie oferującym ser na polskim rynku. Oceniają je profesjonaliści, kucharze i szefowie kuchni, a opiniowanie odbywa się pod patronatem Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni w Warszawie. W tym roku jury doceniło ser pleśniowy Valbon Brie – zdobył on brązowy medal w kategorii ser miękki na deskę serów oraz kozi śmietankowy serek twarogowy Almette, który może poszczycić się medalem złotym w kategorii serek do smarowania. Hochland Polska został także zdobywcą złotego medalu w konkursie “Smakuje dzieciom” w kategorii mleczne śniadanie za Hochland Sielski Śmietankowy. Te trzy wyjątkowe nagrody i imieniu firmy również odebrał Jacek Wyrzykiewicz.