Z początkiem października firma Hochland Polska dołączyła do grupy partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zrównoważony rozwój był od zawsze wpisany w DNA Hochland.
Firma Hochland na polskim rynku działa od ponad 25 lat, jest liderem rynku serów markowych. Na przestrzeni ostatnich lat wzmocniła swoje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju, przede wszystkim poprzez konsekwentne wdrażanie aktywności mających na celu ochronę środowiska, m.in. dbanie o dobrostan zwierząt, ochronę różnorodności biologicznej i zmniejszanie ilości tworzyw sztucznych w środowisku, a także działania i inwestycje w duchu gospodarki obiegu zamkniętego.
– W firmie rodzinnej, którą jest Hochland, było rzeczą oczywistą, że chcemy brać odpowiedzialność za przyszłość naszych dzieci i wnuków. A fakt, że przyroda i środowisko mają dla Hochland szczególne znaczenie, wynika z tego, że mleko jest najważniejszym surowcem do produkcji jest w firmie Hochland. Mamy pełną świadomość, że człowiek jest integralnym elementem natury i ma na nią wpływ, dlatego w Hochland dokładamy wszelkich starań, by mieć pozytywny wpływ na środowisko – chronić naturę i edukować młode pokolenia – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu działa w Polsce od wielu lat na rzecz zrównoważonego rozwoju, inspiruje biznes, który zmienia świat, łączy ludzi, którzy zmieniają biznes. W tym celu wspiera firmy w stawaniu się bardziej odpowiedzialnymi, buduje koalicje firm wokół rozwiązywania problemów społecznych, tworzy społeczność firm zaangażowanych społecznie, tworzy przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy menedżerami, administracją publiczną, przedstawicielami środowisk akademickich i organizacjami społecznymi. Aktywnie poszukuje rozwiązań z zakresu społecznej odpowiedzialności dla firm działających w Polsce, adekwatnych do ich potrzeb i możliwości.
– Cieszymy się, że dołączyliśmy do szacownego grona Partnerów Programu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, co stanowi otwarcie nowego rozdziału. Udział w tak ważnym programie edukacyjnym to dla nas jeszcze większa aktywizacja w zakresie odpowiedzialnego biznesu – podsumowuje Wyrzykiewicz.