W warszawskim Centrum Expo XXI trwają największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej – Expo Sweet. Wśród wystawców nie zabrakło stoiska Hochland Professional, a dokładnie działu oferującego produkty i profesjonalne rozwiązania przeznaczone dla branży HoReCa.
Targi Sweet Expo 2025, największe i najsłodsze źródło wiedzy oraz inspiracji w Polsce, trwają do 19 lutego. Odwiedzający mogą korzystać ze szkoleń prowadzonych przez mistrzów cukiernictwa, poznać nowości produktowe i smakowe oraz rozwinąć kontakty biznesowe. Dla gości stoiska Hochland Professional przygotowano specjały z wykorzystaniem produktów dostępnych w ofercie Food Service Hochland Professional: czekają 4 strefy tematyczne, nad którymi czuwa ambasador marki, cukiernik Mariusz Górecki.
W strefie ‘lodów serkowych’ odwiedzjący odkrywają wyjątkowo kremowe i gładkie lody na bazie sera Cremette, inspirowane najnowszymi trendami smakowymi: od jaśminu, przez hibiskus z maliną, po zaskakujące i lekko pikantne połączenie kremowego serka, białej czekolady i czerwonego pieprzu. Natomiast w strefie ‘kremów cukierniczych’ można zobaczyć w akcji ser Creamland, doskonały do ciast przekładanych serkowymi kremami i masami, w tym lekkie jak chmurka bezoletki pavlova oraz dacquoise, które mogą być alternatywą dla tarteletek oraz spektakularny wertykalny kawowy torcik z pionowymi warstwami kremu. Strefa serników i deserów Cremette to okazja do degustacji palety odmian smakowych sernika baskijskiego: pistacjowego, pomarańczowego, waniliowego oraz czekoladowego. Ponadto, z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet, przygotowano elegancką sernikową monoporcję w formie „róży”, przedstawiono także idealne na Wielkanoc kremowe flany udekorowane wiosennymi dodatkami. W strefie ‘Sandwich Bar’ Łukasz Kaniewski, właściciel piekarnio-cukierni na poznańskich Jeżycach, odsłania prostotę i smak przygotowania doskonałych kanapek. To coś specjalnego dla wszystkich poszukujących uzupełnienia słodkiej oferty o asortyment śniadaniowo-kanapkowy: pasty kanapkowe na bazie Cremette w klasycznych i nowatorskich kompozycjach. Degustacje obejmują zarówno odmiany ziołowe, np. bazyliową, warzywne: np. z dodatkiem puree z pieczonej papryki, jak i pastę z czarnym czosnkiem będącą kwintesencją smaku umami.
Wizyta na stoisku Hochland Professional to także, jak przypomina Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska, okazja do dołączenia do Akademii Hochland Professional: Ten program skierowany jest do profesjonalistów z branży HoReCa, restauratorów, właścicieli lokali gastronomicznych oraz pracowników, którzy chcą poznawać nowe przepisy i trendy rynkowe, a na co dzień pracują z produktami z oferty Hochland Professional.
Hochland Professional zaprasza: HALA 1, STOISKO 1-24