Hochland komunikuje loterię „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”

Kampanie

Hochland komunikuje loterię „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”

22 października 2014

W połowie października Hochland wystartował z silnym wsparciem urodzinowej loterii konsumenckiej „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”. Działania reklamowe obejmują radio, Internet, Outdoor (Citylighty oraz tablice 6x3m), aktywności PR w prasie, a także materiały POS.

Kampania radiowa jest realizowana przy użyciu pakietu ZET Barometr, w skład którego wchodzi Radio ZET, Pakiet 50-ciu Stacji Niezależnych oraz Antyradio. Kampania radiowa, w której wykorzystano duo-spoty 20”+10”, emitowane w godzinach popołudniowych, trwa od 15 października do 21 listopada.

W Internecie zaplanowano kampanię wizerunkową o bardzo dużym zasięgu. Kampania w Internecie wykorzystuje użycie dużych formatów reklamowych: Double Billboard, Triple Billboard, Halfpage i działania o bardzo dużym zasięgu na jakościowych serwisach. Kampania trwa od 14 października do 30 listopada. Estymowany zasięg to 17,6 mln Unikalnych Użytkowników.

Kampania outdoorowa jest realizowana przy użyciu dwóch form nośników reklamowych: Citylight’ów (1,2×1,8m) oraz tablic FL 18 (6x3m) i jest realizowana na terenie miast Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź, Katowice, Wrocław, Szczecin, Trójmiasto. W kampanii jest użytych 600 nośników typu Citylight, które usytuowane są w pobliżu większych sklepów i centrum handlowych, co pozwala na przypomnienie o produkcie przed decyzją zakupową. Kampania przy użyciu Citylight’ów trwa od 16 do 31 października. Z kolei w przypadku kampanii wykorzystującej tablice FL 18 jest użytych 218 nośników. Tablice te zlokalizowane są przy głównych ciągach komunikacyjnych 8 głównych miast. Gwarantuje to zasięg w przestrzeni miejskiej, bardzo dobrą widoczność oraz budowanie wizerunku. Kampania przy użyciu tablic FL 18 trwa od 1 do 30 listopada.

Idea promocji – 20 tys. zł dziennie na 20 lat Hochland – wykorzystuje okazję 20-letniej obecności Hochland w Polsce i zwiększa zainteresowanie konsumentów produktami marki Hochland oraz zachęca ich do zakupów. Zasady promocji polegają na wykorzystaniu prostego i sprawdzonego mechanizmu: KUP 1 z promocyjnych produktów Hochland z unikalnym kodem i zachowaj paragon, WYŚLIJ SMS  i wygrywaj 20 tys. zł dziennie, przez 8 tygodni. Szczegółowy regulamin dostępny jest na stronie www.hochland20lat.pl .

Okres trwania promocji to dwa miesiące, od 01.10  do 28.11.2014. Produkty objęte promocją to większość asortymentu serów Hochland: krążki topione Hochland, krążki twarogowe Hochland, plastry topione Hochland,  plastry twarogowe Hochland , bloczki topione Hochland, kubeczki topione Hochland, plastry żółte Hochland, Hochland pleśniowe (camembert i brie). Wszystkie z nich na potrzeby akcji zostały specjalnie oznakowane.