Gala Hochland Cheesemaster to tradycyjne spotkanie, w ramach którego następuje podsumowanie roku oraz wyników sprzedażowych. W tym roku Galę Cheesmaster 2019/2020 zaplanowano na piątek, 12 lutego. To była Gala jakiej nikt nie znał, w nowej i niepowtarzalnej wirtualnej odsłonie, która ze względu na pandemię odbyła się w ramach Hochland Cheesmaster Channel.
W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele działu sprzedaży, kierownictwo, a także zaproszeni goście z pozostałych działów Hochland Polska. Agenda, jak na program informacyjny przystało zawierała: newsy ze świata Hochland, reportaż „Hochland – nic ich nie powstrzyma”, gościnne występy ekspertów, rozdanie nagród Cheesmaster w 5 kategoriach i wiele niespodzianek w ramach Hochland Cheesmaster Channel.
Punktualnie o godzinie 14.00 wystartował najlepszy program informacyjny dedykowany pracownikom Hochland. Newsy ze świata Hochland przedstawiła Anna Mierzwa – popularna aktorka Teatru Nowego w Poznaniu. Gościem specjalnym był Jerzy Bralczyk – polski językoznawca, profesor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki, jeden z najpopularniejszych autorytetów w dziedzinie języka polskiego. Uczestników Gali przywitał Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska – podczas transmisji na żywo.
Na Gali przyznano nagrody Cheesmaster w 5 kategoriach: Najlepszy Key Account Manager Roku, Najlepszy Manager Zespołu, Najlepszy Przedstawiciel Handlowy Najlepszy Specjalista do spraw Sprzedaży oraz Wyróżnienie Roku. Były wielkie emocje – nagrodzeni dziękowali ze wzruszeniem, oczywiście w formie wirtualnej! Kolejnym akcentem spotkania była prezentacja nagranego wspólnie przez pracowników Hochland Polska video clipu „Miłość w Zakopanem”. Na zakończenie Waldemar Dimke, Dyrektor Sprzedaży Hochland Polska, podczas transmisji na żywo, serdecznie podziękował za miniony, dobry rok i za rewelacyjną organizację wirtualnej Gali.
W Hochland Polska od wielu lat funkcjonuje kompleksowy program wsparcia sprzedaży, obejmujący szereg działań skierowanych do przedstawicieli handlowych. Ta platforma komunikacji łączy aspiracje sił sprzedaży oraz portfolio Hochland w dążeniu do bycia ekspertem w kategorii serów. Pracownicy działu sprzedaży Hochland w ramach prowadzonych działań zdobywają wartościową wiedzę o firmie, jej historii, asortymencie czy pochodzeniu składników. Na najlepszych czekają wyróżnienia, a podsumowaniem starań sił sprzedaży jest organizowany każdego roku event. Miniony rok, mimo pandemii, był bardzo dobry pod wieloma względami! Przed nami kolejne wyzwania, ale razem damy radę – podkreślił Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.