16 stycznia br., w samym sercu Kurpiowszczyzny, w Hotelu Korona odbyło się spotkanie z okazji 20-lecia obecności firmy Hochland w Polsce.
Za datę powstania spółki przyjmuje się 16 grudnia 1993 r. Natomiast otwarcie zakładu w Kaźmierzu nastąpiło dwa lata później. W 2000 r. powstała fabryka w Baranowie, a w 2002 r. zakład mleczarski w Węgrowie. Dziś trudno sobie wyobrazić polską gospodarkę bez tej firmy. Fascynacja marką Hochland na przestrzeni tych lat, wielka liczba produktów oznaczonych logo Hochland – tysiące ludzi związanych z budowaniem jej historii i siły – to swoisty ewenement. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.
W styczniowym spotkaniu wzięło udział ponad 80 osób, pracowników Hochland, w tym goście z centrali Hochland SE. Sophia Lenhart. Koordynator Sprzedaży Hochland SE odczytała list z gratulacjami od Zarządu Hochland SE – Petera Stahla, Thomasa Brunnera i Huberta Stauba. Następnie głos zabrał Prezes Jacek Migrała. Mówił o początkach firmy Hochland w Polsce, bowiem sam brał udział w tworzeniu struktur firmy w 1993 r., a także w poszukiwaniu lokalizacji do budowy pierwszego zakładu produkcyjnego i zarazem siedziby firmy. Po wielu latach wrócił do Hochland Polska, by w 2011 r. objąć funkcję Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu. Uroczystość uświetniła również przygotowana specjalnie na tę okazję premiera filmu 20 lat Hochland w Polsce. Kolejnym punktem programu były nagrody i wyróżnienia dla najlepszych pracowników. Po części oficjalnej naszedł czas na wspólną zabawę.
W związku z obchodami jubileuszu 20 lat Hochland w Polsce zaplanowano szereg spotkań, a także aktywności promocyjnych na cały br. Okolicznościowe Logo 20 lat Hochland w Polsce będzie obecne od teraz we wszystkich materiałach firmowych i tak będzie przez najbliższy rok.