HIT, marka ciastek powraca z nową komunikacją i odświeżonym wizerunkiem! Po redesignie i uzupełnieniu portfolio o produkt HIT Minis, marka HIT startuje z kampanią pod hasłem „HIT na stricte luźne spotkania”. To zaproszenie do autentycznych relacji, spotkań na co dzień, podczas których można być po prostu sobą. Bez sztucznego dystansu, bez udawania, w najlepszym towarzystwie: bliskich osób oraz ulubionych ciasteczek HIT.
HIT wraca z kampanią, która nadaje spotkaniom nowy smak.
Komunikacja marki HIT od lat skupiona była wokół dobrej zabawy i szalonych imprez w gronie przyjaciół. W nowej odsłonie marka pokazuje jednak, że HIT to idealny towarzysz również tych zwyczajnych, codziennych i spontanicznych spotkań, kiedy liczy się po prostu bycie razem.
W kampanii główną rolę odgrywają Markizy HIT, które z pozoru dostojne i z klasą, w rzeczywistości są… bardzo nieoficjalne, bo HITy pasują do każdego spotkania, gdzie nikt nie udaje i każdy może być sobą.
LINK DO SPOTU: https://youtu.be/SxapAhJ6bsg
Ewolucja bez utraty tożsamości
Zmiany obejmują również opakowania. Odświeżona szata graficzna HITów to wyraźny sygnał, że marka wchodzi w nowy rozdział.
Uproszczona typografia, większa przejrzystość i nowoczesna estetyka to kluczowe elementy nowej odsłony. Zachowano charakterystyczną czerwień, która od lat symbolizuje energię i charakter marki.
HIT Mini, mini markizy w nowym formacie
W ofercie pojawił się również nowy format – HIT Minis 130g. To kompaktowa, mniejsza wersja kultowych markiz. HIT Minis zostały stworzone z myślą o wygodzie i dostępności – idealne do pracy, w podróży czy podczas mniejszych, kameralnych spotkań.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada agencja Bardzo, produkcja: Papaya Studio planowanie mediów: dom mediowy Starcom. Redesign opakowań zrealizowała agencja Creativa. Strona internetowa w nowej odsłonie została zaprojektowana przez: Brave New Agency.