HIT ROBI IMPREZĘ

Kampanie

HIT ROBI IMPREZĘ

22 czerwca 2015

Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył nową wersję filmu reklamowego pod hasłem „HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie.

Bahlsen w swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT,  Krakuski oraz Leibniz.

Marka podobnie jak w poprzednich latach, osadziła historię spotu w kontekście imprezy. Spoty mają dwie długości 30 i 15 sek. Kampania zagości na telewizyjnych ekranach przez 12 tygodni. Oprócz największych stacji telewizyjnych w Polsce marka będzie obecna szeroko w Internecie i mediach społecznościowych. Zaplanowano też wiele działań we własnych kanałach producenta na YouTube i Facebooku. Część komunikacji obejmie też  działania na smartfonach i konsolach.

Celem realizowanej kampanii jest odświeżenie wizerunku młodzieżowej, nowoczesnej marki, której produkty nadają się na spotkania w gronie znajomych. W tegorocznej ofercie marki znajdziemy również dwie nowości: limitowaną wersje markiz HIT Crème Brûlée oraz wariant impulsowy HIT-ów czekoladowych.