Historia, która zaczęła się od ziarna… – Colian prezentuje nową identyfikację wizualną   

Producenci

Historia, która zaczęła się od ziarna… – Colian prezentuje nową identyfikację wizualną  

08 lutego 2022

Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność. 

Nowa identyfikacja wizualna w symboliczny sposób przedstawia historię firmy Colian, która swoją działalność rozpoczęła w 1990 roku od produkcji ziół i przypraw. Ponad 30-letniej aktywności biznesowej dało więc początek… ziarno. Pielęgnowane przez lata w duchu przedsiębiorczości, dostarcza plony, z których czerpią dziś kolejne pokolenia.

Wyrastające z ziarna drzewo przedstawia szerokie portfolio Colian. Wśród uporządkowanej kompozycji piktogramów znajdują się ikony nawiązujące bezpośrednio do wytwarzanych przez firmę produktów takich marek jak: Appetita, Jutrzenka, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Goplana, Grześki, Hellena, Siesta, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Elizabeth Shaw oraz Lily O’Brien’s. Fani kultowej Oranżady Hellena znajdą w strukturze drzewa charakterystyczny kształt butelki, a wielbiciele Jeżyków zarys swojego ulubionego ciastka. Całość dopełniają ornamenty roślinne będące nawiązaniem do natury, która dostarcza surowce niezbędne do realizacji procesów produkcyjnych.