E.Leclerc istnieje w Radomiu już od 15 lat. Z okazji tej wyjątkowej rocznicy hipermarket zaplanował moc atrakcji dla swoich klientów. Tajemniczą akcją „Czas na Radom” E.Leclerc rozpoczął świętowanie swoich urodzin a wraz z nim mega promocje, loterie, konkursy, niespodzianki oraz rewelacyjne nagrody. Przez pięć miesięcy hipermarket zaprasza klientów do świętowania swojego jubileuszu.
Hipermarket w Radomiu już od 15 lat ma przyjemność gościć w swoich progach ludzi, którzy cenią dobrą jakość produktów i atrakcyjne ceny. Z okazji takiej rocznicy klientom lubiącym artykuły
w promocyjnych cenach hipermarket zapewni mega obniżki, natomiast entuzjaści dreszczyku emocji będą mogli wziąć udział w Wielkiej Loterii, która potrwa aż 5 miesięcy. Każdego miesiąca klienci E.Leclerc będą mieli szansę wygrania jednej z 21 nagród związanych z tematyką atrakcji zaplanowanych w danym miesiącu. I tak np. w maju, który jest „Czasem dla dzieci” można wygrać rodzinną wycieczkę do parku rozrywki pod Paryżem, 5 gier Pay Station oraz 15 koszy ze słodyczami.
Maj to czas, który E.Leclerc zadedykował najmłodszym. Na dzieci w każdą sobotę czekają gry, zabawy i emocjonujące konkursy.
W sobotę 24 maja zaplanowany został Konkurs na scenariusz reklamy. Jego tematem stworzenie scenariusza reklamy telewizyjnej promującej hipermarket E. Leclerc. Mogą wziąć w nim udział uczniowie szkół podstawowych klas I-VI. Konkurs będzie przebiegał w dwóch etapach: I etap konkursu, który trwał od 24 kwietnia do 21 maja polegał na zdeponowaniu scenariusza reklamy w Punkcie Obsługi Klienta E.Leclerc. Rozstrzygnięcie I etapu odbędzie się 25 maja, kiedy to wyłonionych zostanie 30 najlepszych prac. Lista zakwalifikowanych do II etapu osób zostanie wywieszona w POK sklepu E. Leclerc Radom. II etap konkursu odbędzie się 24 maja. Każdy spośród 30 wybranych uczestników będzie mógł sprawdzić się przed kamerami TV DAMI w zorganizowanym na pasażu w radomskim E.Leclerc, studiu telewizyjnym. Spośród półfinalistów zostanie wyłonionych troje zwycięzców.
Dla autorów najlepszych trzech scenariuszy nagrodą jest występ w głównym wydaniu wiadomości na antenie TV DAMI w dniu 01 czerwca 2014 roku.
W sobotę 31 maja 2014 roku dzieciaki będą miały okazję wziąć udział w konkursie „Wznosimy Budowlę”. Może wziąć w nim udział wyłącznie 10 pięcioosobowych grup dzieci w różnym wieku szkolnym. Uczestnicy, w ramach konkursu, w dniu 31 maja 2014r., w godzinach 11.00-14.00 na terenie E. Leclerc Radom wykonają dowolną metodą pracę plastyczną skonstruowaną z kubków po jogurtach. Bez pomocy dorosłych we własnym gronie dzieci będą miały za zadanie skonstruować najbardziej oryginalną budowlę.
Prace konkursowe będą oceniane przez klientów hipermarketu E. Leclerc, w dniu 31 maja 2014r. w godz. 14.00-15.30. Klienci głosować będą za pomocą kuponów, które będzie można odebrać
w kasie hipermarketu. Wykonanym pracom, zostaną przypisane numery, na które będą oddawane głosy. Klienci, spośród wszystkich zgromadzonych prac, wybiorą trzy najlepsze ich zdaniem prace. Zwycięzcy zostaną obdarowani cennymi nagrodami (zarówno grupowo – dla szkoły, jak i indywidualnie). Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 31 maja 2014 o godz. 16.00.
Dzieciaki uwielbiają lepienie różnych postaci z plasteliny, dlatego E.leclerc zaprasza na konkurs plastyczny „PLAY DOH – lepienie z ciastoliny”. W sobotę, 31 maja 2014 r. w godzinach
11.00-14.00 na chętne dzieci będzie czekała kolorowa ciastolina, z której będzie można przygotować dowolne modele figurek. Klienci hipermarketu będą oceniać prace konkursowe,
a rozstrzygnięcie i wyłonieni zwycięzcy nastąpi 07 czerwca o godzinie 16.00. Wszystkie materiały potrzebne do wykonania pracy zapewni Organizator konkursu. Na małych zwycięzców czekają Zestawy Play Doh.
E.leclerc nie zapomniał o dorosłych mieszkańcach Radomia.
Kolejna zabawa to „Ustrzel rabat z NERF”. 24 maja 2014r. w godz. 10, 00-18,00 klienci E.Leclerc w Radomiu będą mogli wykonać dowolną liczbę strzałów do tablicy znajdującej się na terenie sklepu. Każdy uczestnik ma możliwość ustrzelenia rabatu w wysokości określonej na tablicy konkursowej. Wysokość rabatu jest równa wartości ustrzelonej przez klienta na tablicy.
Dziękujemy mieszkańcom Radomia, że są z nami już od 15 lat – mówi Thomas Renard, dyrektor E.Leclerc w Radomiu. Przygotowując akcję „Czas na Radom” chcieliśmy zaprosić wszystkich naszych klientów do świętowania razem z nami, wspólnej zabawy z całymi rodzinami. Mogę śmiało powiedzieć, że ja sam czuję się już jakbym był rdzennym radomianinem, dlatego bardzo zależy mi zarówno na satysfakcji klientów E.Leclerc robiących u nas zakupów, jak i radości z uczestniczenia w niespodziankach i atrakcjach dla nich przygotowywanych – dodaje Thomas Renard.