Herbapol startuje z nową kampanią outdoorową „Obudź wodę syropem”

Kampanie

Herbapol startuje z nową kampanią outdoorową „Obudź wodę syropem”

17 maja 2017

W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach.

Kampania „Obudź wodę syropem” to jedna z wiosennych aktywacji marki Herbapol. Obejmuje 741 nośników – dużych billboardów i citylightów – w 9 największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.

 – Przypominamy konsumentom, że nasze owocowe syropy można spożywać również w cieplejszym okresie. Mocno owocowy syrop z wodą oraz dodatkami, takimi jak kostki lodu, listek mięty czy plaster cytryny, dostarczy przyjemnego orzeźwienia zarówno dorosłym, jak i młodszym konsumentom – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager Herbapol-Lublin.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada MullenLowe Warsaw, natomiast za zakup mediów – Mediacom. Kampania outdoorowa będzie wspierana kilkutygodniową akcją samplingową syropów, która wystartuje pod koniec maja u największych klientów sieciowych. Jej celem jest zaprezentowanie konsumentom nowych pomysłów na przygotowanie pysznych owocowych i orzeźwiających napojów dla całej rodziny.  Pomysły na letnie koktajle na bazie syropów Owocowa Spiżarnia znajdują się też na: www.herbapol.com.pl/przepisy.