Herbapol promuje herbatki ziołowe Zielnik Polski

Kampanie

Herbapol promuje herbatki ziołowe Zielnik Polski

Marka Herbapol zaprezentowała trzecią odsłonę tegorocznej parasolowej kampanii wizerunkowej. Poświęciła ją swojej flagowej linii produktów – herbatkom ziołowym z linii Zielnik Polski, które sprawdzą się o każdej porze dnia.

Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający, że herbatki ziołowe możemy spożywać w ciągu całego dnia, co z pewnością ułatwia szeroki wybór produktów w linii Zielnik Polski, odpowiadających na różne potrzeby. Zioła trafiające do herbatek ziołowych marki badane są we własnych laboratoriach Herbapolu i poddane starannej selekcji.

Spot można zobaczyć od 4 grudnia w największych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.

Celem kampanii „I dzień smakuje lepiej” jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu produktów marki Herbapol, na który składają się wyselekcjonowane owoce i zioła oraz przypomnienie konsumentom, że produkty te umilą każdą porę dnia. W kampanii ukazane są one w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy coś wyjątkowego – przyjemność smakowania produktów marki Herbapol.

Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej. Kampania stanowi kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 r. pod hasłem: Przyjemność. Masz to w naturze. Pierwszy ze spotów reklamowych przygotowanych w ramach kampanii dotyczył herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród a drugi syropów Owocowa Spiżarnia.