Konkurs zorganizowany przez firmę Henkel skierowany jest do studentów. Uczestnicy konkursu mają za zadanie przygotować projekty w jednej z kategorii: działania prospołeczne, edukacja i kultura lub aktywności ekologiczne i prozdrowotne. W kategorii działania prozdrowotne i ekologiczne zwyciężył projekt propagujący zdrowy styl życia – „EKOstudent studentów ze Szkoły Głównej Handlowej. Natomiast w kategorii działania prospołeczne, edukacja i kultura najwięcej głosów zebrał pomysł na szachy dla niewidomych i słabo widzących – „Szach Mat” studentów z Akademii Hutniczo Górniczej. Zwycięzców konkursu wyłoniło dwutygodniowe głosowanie, w którym oddano prawie 68 tys. głosów. Zwycięzcy konkursu otrzymają granty w wysokości 5 tys. zł na realizację swoich projektów. Dodatkową nagrodą jest zaproszenie na spotkanie z przedstawicielami zarządu Henkel Polska, którzy podzielą się z nimi wiedzą z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.