W okresie wiosenno-wielkanocnym HELIO skierował do konsumentów zintegrowaną kampanię promującą nowość – linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura. Kampania będzie miała wymiar edukacyjny, wpisujący się w wiosenny wzrost zainteresowania tematyką odchudzania, diet i zdrowej żywności.
Nowa seria bakalii HELIO Natura powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie Konsumentów na naturalną, mało przetworzoną żywność, która nie zawiera konserwantów. HELIO Natura odpowiada również na potrzeby osób pragnących zminimalizować ryzyko zapadnięcia na choroby cywilizacyjne.
HELIO Natura charakteryzuje się brakiem konserwantów, dzięki czemu owoce suszone serii HELIO Natura są szczególnie polecane w diecie alergików. Dzięki niskiej zawartością sodu pomagają także utrzymać odpowiednie ciśnienie krwi, a duża zawartość błonnika predestynuje je do stałej obecności w diecie osób na dietach redukujących wagę. Są także bogate w witaminy, wartości odżywcze, mikro i makroelementy.
Linię otwierają śliwki kalifornijskie, morele suszone oraz rodzynki sułtańskie – wszystkie produkty bez typowych dla tych gatunków konserwantów używanych w produkcji owoców suszonych (E220 i E200), tj. dwutlenku siarki, czy kwasu sorbowego. Dzięki naturalnemu procesowi suszenia uzyskano produkty pełnowartościowe, soczyste i odpowiednio miękkie, a jednocześnie naturalnie zdrowe, o naturalnie wyjątkowym smaku i naturalnym dla suszonych owoców ciemnym kolorze.
Kampania będzie miała charakter cross-mediowy i obejmie m.in. telewizję, prasę, internet, outdoor. Kampania w prasie obejmie wszystkie czołowe tytuły i wydawnictwa w segmencie magazynów kobiecych, poradnikowych, parentingowych, lifestylowych i luksusowych oraz wszystkie czołowe tytuły prasy handlowej.
Oprócz kampanii mediowej zaplanowano także działania w punktach sprzedaży w całej Polsce, w tym m.in. liczne degustacje, czy dedykowane regały ekspozycyjne.