Producent bakalii Helio zakłada dalszy rozwój organiczny, ale nie wyklucza akwizycji niedużego podmiotu – poinformował Leszek Wąsowicz, prezes spółki.
– Nasz biznes oparliśmy o strategię rozwoju organicznego. Oczywiście nie wykluczamy przy tym możliwości wykorzystania nadarzających się szans na przejęcia, o ile będą rokowały wymierne efekty synergii. W polu zainteresowania są szczególnie mniejsze firmy, które nie mają zaplecza marketingowo-finansowego, a wytwarzające ciekawe produkty, spójne z wizerunkiem naszej marki, tj. o prozdrowotnym charakterze – powiedział prezes.
– Dzięki naszemu doświadczeniu i szerokiemu zasięgowi dystrybucji widziałbym tu możliwości pozwalające odnieść sprzedażowy sukces. Ewentualna decyzja w tym zakresie musi być jednak poparta szczegółową analizą – dodał.
Po trzech kwartałach roku obrotowego 2017/2018 przychody Helio wzrosły do 149,9 mln zł z 148 mln zł rok wcześniej. Zysk z działalności operacyjnej zwiększył się do 14,7 mln zł z 13,8 mln zł. Zysk netto wzrósł do 11,1 mln zł z 10,4 mln zł.
Źródło: PAP Biznes