Hebe przedłuża współpracę z  V&P

Detal/Hurt

Hebe przedłuża współpracę z V&P

Po wygranym w ubiegłym roku przetargu na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL sieci drogerii Hebe, V&P przedłużyła właśnie współpracę na kolejny rok. W wyniku dotychczasowych działań V&P opracowała platformę komunikacyjną „Jestem w Hebe” wykorzystującą charakterystyczny motyw muzyczny „Cheek to Cheek” z refrenem „I’m in heaven”.

Przedłużenie umowy to wynik znakomitych efektów kampanii, w skład której weszły spoty TV, jak również kampania radiowa. V&P stworzyła całą serię kreacji na różne okazje: Black Week, Dzień Kobiet, specjalna oferta świąteczna, czy sprzedaż online, które uzupełniają i puentują scenariusze fabularne wykorzystywane w kampanii wizerunkowej.

Przełożyło się to na zwiększenie świadomości marki i wzmocnienie emocjonalnej więzi klientów z siecią oraz wzrost wskaźnika znajomości reklamy już od pierwszych tygodni kampanii.

oprac. P.Ł.