Sieć Żabka wzbogaca asortyment swoich sklepów o produkty pod marką HAPS. Oferuje klientom 21 różnorodnych, naturalnych przekąsek do zjedzenia „na raz”, z wysoką zawartością odżywczą. Wśród nich znajdują się różne, zaskakujące na rynku mieszanek zarówno słodkich jak i słonych. HAPS dostępny jest w małych, poręcznych opakowaniach z funkcją łatwego otwarcia tzw. laser scoring (cięcie laserowe).
W ofercie linii produktowej HAPS dostępne są: orzechy mono, mix orzechów, mix owoców, mix orzechów i owoców na słodko i słono. Produkty nie zawierają w swoim składzie oleju palmowego, sztucznych aromatów oraz barwników.
Wszystkie przekąski zapakowane są w wygodne, łatwe do otwarcia opakowania, które bez problemu zmieszczą się w małej torebce czy plecaku. Dzięki temu, można je skonsumować na uczelni, w pracy, ale także w drodze do szkoły czy biura.
Wprowadzenie nowej marki, to odpowiedź na dzisiejsze szybkie tempo życia i związane z tym potrzeby konsumentów. Jak wskazują badania sieci Żabka, ważnym posiłkiem w codziennym jadłospisie Polaków stała się właśnie przekąska. Ponadto, aż 73% Polaków spożywa ją poza domem, a dzieje się to po śniadaniu, zazwyczaj w godzinach 9.00-12.00.
HAPS to kolejne produkty pod marką własną Żabki. W zeszłym roku sieć wprowadziła do sklepów linię kanapek Tomcio Paluch, które cieszą się dużą popularnością wśród jej klientów. Żabka rozwija również intensywnie asortyment gotowych dań obiadowym pod marką Szamamm.