Legendarna Hala Koszyki w Warszawie ma za sobą niezwykle udany rok. Zrewitalizowane przestrzenie Hali odwiedziła wtedy rekordowa liczba gości – prawie 3 mln osób. Tak doskonały rezultat potwierdza rosnącą popularność projektów wielofunkcyjnych wśród polskich konsumentów.
Hala Koszyki wciąż bije rekordy popularności wśród warszawskich obiektów wielofunkcyjnych. Zabytkowe wnętrza przyciągają stałych bywalców oraz podbijają serca nowych odwiedzających, w tym polskich i zagranicznych turystów przebywających w Warszawie. W kompleksie swoje biura mają takie firmy jak: Mindspace, Multimedia, Eneris. W części handlowej Hali Koszyki znajdują się liczne lokale gastronomiczne, usługowe oraz sklepy, a wśród nich – restauracja Ćma by Mateusz Gessler, Semolino, Rossmann, Duka, supermarket Piotr i Paweł.
– Prawie 3 mln odwiedzających w 2018 r. to dla nas olbrzymie wyróżnienie i dowód na to, że Hala Koszyki jest wyjątkowym miejscem na mapie Warszawy. Pokazuje, jak zrewitalizowany obiekt historyczny może połączyć wiele funkcji i przemienić się w ulubione miejsce spotkań, siedzibę firmy czy miejsce zakupów. To właśnie różnorodność Koszyków zapewniła komplet gości nawet podczas tzw. niedziel niehandlowych – komentuje Remigiusz Królikowski, Head of Property and Asset Management w firmie Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą kompleksu.
Hala Koszyki została wzniesiona w latach 1906 – 1908, ponownie otwierając się dla mieszkańców Warszawy i turystów w 2016 roku. Kompleks obejmuje 16 tys. mkw. powierzchni biurowej i 6,5 tys. mkw. powierzchni handlowej.