W 2016 r. procesem remodelingu objęto 25 sklepów firmowych Gzelli, a nowy wygląd witryn zyskało 85 sklepów pod szyldem Delikatesy Mięsne. Działania te stanowią początek strategii związanej z remodelingami, gdyż w 2017 r. kompletną metamorfozę wnętrz przejdzie ponad 40 sklepów sieci własnej. Stworzenie oryginalnej i nowoczesnej przestrzeni sprzedażowej oraz dostosowanie funkcjonalności sklepu do oczekiwań klientów to główne zamierzenia nowej wizualizacji Delikatesów Mięsnych. Poszukując inspiracji, firma nie ograniczała się do własnych doświadczeń i praktyk stosowanych w branży mięsnej. Końcowy efekt aranżacji wnętrza składa się z fototapety z motywem lasu, drewnianych mebli oraz ozdobnej białej cegły, które wspólnie budują pozytywne skojarzenie zarówno z naturą, jak i modnymi trendami architektonicznymi. Zastosowane materiały, kolorystyka i wizualizacja wnętrza jednoznacznie nawiązują do jednego z głównych elementów świadomości marki Gzella, jakim są Bory Tucholskie będące miejscem jej powstania oraz siedziby i zakładu produkcyjnego. Wdrażana koncepcja remodelingu pozwoliła zdecydowanie odróżnić sieć Delikatesów Mięsnych Gzella na tle branży mięsnej, nie tylko w kwestii wystroju wnętrza, ale również szerokiej oferty usług dodatkowych. Działania związane z remodelingiem Delikatesów Mięsnych objęły także wyposażenie sklepu i wpłynęły na rozszerzenie oferty punktów sprzedaży. Dzięki montażowi pieców konwekcyjnych i bemarów, klienci mają możliwość skorzystania z szerokiej oferty mięs pieczonych oraz ciepłych dań, gotowych do spożycia.