Grześki z kolejną kampanią reklamową

Kampanie

Grześki z kolejną kampanią reklamową

„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci.

Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci. Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.

Emisję spotu telewizyjnego zaplanowano w zasięgowych stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Na potrzeby Internetu, przygotowano odrębny spot w popularnej dla vlogosfery konwencji filmiku z recenzją rozpakowywanego produktu (unboxing). Działania będą prowadzone w serwisach YouTube, Facebook i VoD. W ramach kampanii zaplanowano również aktywności w kinach.