Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – lody od pokoleń. Od 15 maja, w kinach i w telewizji, w prasie i w Internecie, Zbigniew Grycan opowiada w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
– Film pokazuje jak powstają nasze lody. Na początku, w naszej domowej kuchni, rodzi się pomysł i receptura nowego smaku,
a następnie te same czynności
i receptury przenoszone są do procesu produkcji. Nawet produkując lody na tak ogromną skalę robimy to zawsze w poszanowaniu tradycji, łącząc metody rzemieślnicze z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nie uznajemy żadnych kompromisów jeśli chodzi o jakość naszych lodów. To sprawia, że z odpowiedzialnością sygnuję własnym nazwiskiem każde opakowanie, które opuszcza naszą fabrykę. – podsumowuje Zbigniew Grycan.
Spoty reklamowe, w których wraz ze Zbigniewem Grycanem występują pracownicy firmy, wyświetlane będą zarówno na wielkim, jak i małym ekranie. Można je obejrzeć w formie billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19.25 na antenie Polsatu, w dłuższej wersji w sieci 36. kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponad 2 minutowej wersji na kanale YouTube (link), a także w ramach platform mediów społecznościowych marki Grycan – Lody od pokoleń.
Począwszy od 15 maja, przez całe lato, działania prowadzone będą również w największych miastach Polski w formie kampanii outdoorowej, także w ogólnopolskich, czołowych magazynach kobiecych i kulinarnych, takich jak Twój Styl, Pani, Zwierciadło, czy Grazia oraz w ramach kampanii internetowej m.in. na portalach WP.pl i Gazeta.pl. Działania w mediach społecznościowych prowadzone są w powiązaniu ze stroną internetową marki www.grycan.pl, która w nowej formie została uruchomiona wiosną tego roku i zawiera prawdziwe kompendium wiedzy na temat marki.
Lody marki Grycan – Lody od pokoleń produkowane są w podwarszawskim zakładzie w Majdanie z wykorzystaniem tradycyjnych receptur, przekazywanych w rodzinach Elżbiety i Zbigniewa Grycanów z pokolenia na pokolenie. Lody tradycyjne tworzone są na bazie śmietanki kremówki i żółtek jaj, z dodatkiem siekanej czekolady czy ręcznie krojonych bakalii, lody jogurtowe ze świeżego jogurtu naturalnego, natomiast sorbety przygotowywane są ze świeżych, ręcznie obieranych i krojonych owoców, co gwarantuje ich w pełni naturalny smak.
Koncepcja i linia kreatywna nowej kampanii opracowana została przez zespół marketingu firmy, który odpowiedzialny był także za zakup mediów. Wsparcie PR kampanii oraz działania w mediach społecznościowych prowadzone są we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller.