Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2019 jest prestiżowym wydarzeniem, organizowanym od 9 lat przez Mediarun, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów w Polsce. Nagroda Dyrektor Marketingu Roku 2019 w kategorii handel i usługi to kolejne w tym roku wyróżnienie dla działań marketingowych sieci. W maju br. POLOmagazyn, kulinarno-lifestylowy magazyn wspierający wizerunek sieci POLOmarket, zdobył złotą statuetkę w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Pismo zostało wyróżnione w kategorii Content Marketing za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta. POLOmarket jest także dwukrotnym laureatem Godła Promocyjnego Teraz Polska (2018 i 2019).
Grupa POLOmarket prowadzi cyfrową transformację swojej komunikacji. W sierpniu sieć uruchomiła nową, bardzo rozbudowaną aplikację mobilną, która jest integratorem większości narzędzi lojalizujących oraz kontentowych. Ponadto swoją ofertę promocyjną POLOmarket komunikuje, wykorzystując między innymi mobile push, sms-y, a gazetkę tradycyjną stopniowo zastępuje wersją online. W swoich działaniach POLOmarket nie boi się testować nowych rozwiązań, jak łączenie kodów rabatowych z geotrappingiem, i jednocześnie skutecznie wykorzystywać takie narzędzia, jak custom publishing i product placement. Dzięki temu ostatniemu narzędziu sklepy POLOmarket i produkty marek własnych można było do tej pory oglądać już między innymi w programach TV współprodukowanych przez sieć, takich jak „Zakupy pod kontrolą” oraz „Teściowe i synowe”.
Krzysztof Szultka zajmuje stanowisko dyrektora marketingu Grupy POLOmarket już od blisko 5 lat. Wcześniej funkcję tę pełnił w sieci sklepów Komfort oraz w Grupie NEONET S.A.