W I połowie 2018 r. obroty wypracowane przez Grupę Muszkieterów wyniosły blisko 3,6 mld zł i były o 6,7% wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché wzrosły w ujęciu rok do roku o blisko 4,5%, z kolei w przypadku Bricomarché osiągnęły poziom o ponad 12% wyższy niż przed rokiem.
W pierwszym półroczu 2018 r. sieć supermarketów Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, wypracowała prawie 2,5 mld zł obrotów, co oznacza wzrost o prawie 4,5% rok do roku. Tylko w drugim kwartale powstały 2 nowe sklepy Intermarché – w Gnieźnie i Kosakowie koło Gdyni. Dodatkowo w pierwszym półroczu zostały otwarte 2 stacje paliw – w Rawie Mazowieckiej i Koninie. Tym samym Intermarché umocniło swoją pozycję lidera w segmencie przymarketowych stacji paliw.
Równolegle sieć systematycznie zwiększa swoją obecność także w kanałach mobilnych – liczba użytkowników aplikacji mobilnej Intermarché regularnie rośnie. Jedną z zalet korzystania z aplikacji jest dostęp do oferty bonów rabatowych dedykowanych wyłącznie użytkownikom aplikacji.
Grupa Muszkieterów ma również swój wkład w rozwój zrównoważonego transportu w Polsce. W tym duchu, podjęła działania mające na celu otwarcie pierwszych stacji ładowania samochodów elektrycznych Intermarché w Ostródzie, Grajewie oraz Knurowie. Prace związane z otwarciem punktów w dwóch z tych lokalizacji są już na końcowym etapie.
Pierwsze półrocze bieżącego roku było bardzo udane dla supermarketów działających pod szyldem Bricomarché. Obroty sieci z sektora „dom i ogród”, wyniosły blisko 1,1 mld zł i były wyższe o ponad 12% w porównaniu z rokiem ubiegłym.